
Cosinta Membership Reward per 1 januari 2026
Vanaf 1 januari 2026 introduceert Cosinta een beloningsregeling genaamd: Cosinta Membership Reward.
Hiermee kunnen wij jou als klant nog beter ondersteunen met meer voordeel. De gerealiseerde omzet in het lopende jaar bepaalt welke categorie voor jou van toepassing is in het daaropvolgende jaar. We maken het online shoppen in onze webshop op deze manier niet alleen makkelijker, maar ook leuker. De Cosinta Membership Reward is een heldere en overzichtelijke loyaliteitsbeloning.
Geef nooit korting!
De bekende bestsellerauteur van managementboeken, Jos Burgers, heeft over dit onderwerp zelfs een boek geschreven. Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Wees trots op de prijzen die je vraagt voor je producten en diensten. Realiseer je hoe waardevol je bent voor jouw klanten en laat je niet gek maken. Als klanten zeggen dat je te duur bent, is dat vervelend. Maar het is pas echt een ramp als je dat zelf ook vindt.
Vanaf nu hebben wij het bij Cosinta dan ook niet meer over korting, want onze prijzen staan voor de kwaliteit van de merken en de service die wij leveren. Daar willen wij niet op bezuinigen.
Daarnaast willen wij geen kleine lettertjes of onduidelijke voorwaarden in dit verhaal opnemen of vastleggen in een overeenkomst. Bij Cosinta zijn wij blij met álle klanten, groot én klein. In de support maken wij geen verschil.
In de flyer (zie knop onderaan de pagina) staat precies uitgelegd welke voordelen voor jou van toepassing zijn. Cosinta geeft alle klanten aandacht en support. Slechts de inkoopvoordelen staan in direct verband met de behaalde omzet.
Geen ingewikkelde procedures, geen loze beloften, maar gewoon doen waar we al ruim 60 jaar goed in zijn: samen met onze klanten werken aan een gezonde toekomst, passend in de huidige tijdsgeest met uitdagingen die ook Cosinta niet eerder heeft meegemaakt.
Let’s grow together!